Categorie: Zakelijk

Kosten van een relatiegeschenk

Relatiegeschenken zijn er in alle soorten en maten. Ze komen ook met allerlei prijskaartjes bevestigd. Hoewel je het budget niet wilt breken met het geld dat je uitgeeft aan relatiegeschenken, is het ook uiterst belangrijk om te onthouden dat je relatiegeschenken belangrijk zijn en dat je er wat geld voor moet betalen. Hoe bepaalt u hoeveel u aan relatiegeschenken uitgeeft? Hier zijn een paar dingen om in gedachten te houden wanneer u dat budget instelt:

Hoe groot is uw bedrijf? Hoe groter uw bedrijf, hoe meer u zult moeten uitgeven aan relatiegeschenken, vooral als het doel van de relatiegeschenken is om uw bedrijf te helpen groeien. Natuurlijk zal uw budget in het algemeen veel groter zijn bij een groter bedrijf dan bij een moeder-en-popwinkel. Over het algemeen denk je in percentage van het totale budget in plaats van in dollars.

Wie ontvangt de promotieproducten? Promotiegeschenken die u weggeeft op een staatsbeurs zijn veel goedkoper dan relatiegeschenken die u aan uw topklanten geeft als waardering voor het openen van grote accounts. Stel je voor hoe je je zou voelen als je de loterij zou winnen en zou besluiten om een ​​nieuw account te openen om je spaargeld in een bank te houden … en het enige dat ze je daarvoor gaven was een potlood met de tekst: “Wij waarderen je bedrijf.” Natuurlijk is het jouw voorrecht om geschenken te geven, maar zorg ervoor dat ze niet beledigend zijn.

Hoe vaak geef je relatiegeschenken weg? Als u en uw bedrijf elk jaar een groot aantal congressen bijwonen, heeft u natuurlijk meer relatiegeschenken nodig. “Meer” betekent vaak ook meer geld, hoewel het echt afhangt van het soort geschenken dat u koopt.

Wat voor indruk

Wat voor soort indruk wilt u uw klanten of potentiële klanten geven? Uw relatiegeschenken zijn sterke marketingtools en branding is erg belangrijk. Goedkope relatiegeschenken betekenen niet noodzakelijk dat uw producten of diensten niet van hoge kwaliteit zijn, maar in de zakenwereld is soms de eerste indruk alles wat u krijgt. Een beetje meer geld uitgeven aan bepaalde relatiegeschenken is zeker iets om over na te denken.

1.    Welk doel dienen uw relatiegeschenken? Dit gaat hand in hand met wie uw promotieartikelen ontvangt. Als uw relatiegeschenken simpelweg bedoeld zijn om uw bedrijf te vertellen, zijn kosten besparen prima in ruil voor kwaliteit. Aan de andere kant, als je geschenken bedoeld zijn om waardering te tonen, is kwaliteit (en hogere prijzen die bij die kwaliteit horen) belangrijk.

2.    Hoe groot worden de artikelen? Wanneer u uit een catalogus of online bestelt, is het belangrijk om een ​​liniaal daadwerkelijk uit te schakelen en een realistisch beeld te krijgen van de grootte. Vergeet niet dat als u grotere artikelen wilt, u meestal bereid moet zijn om ervoor te betalen!

Alles over akoestiek op de werkvloer

Verandering van werkplekken in de afgelopen 10 jaar

Werkplekken zijn de laatste 10 jaar enorm veranderd, dit natuurlijk in navolging van werkzaamheden die ook steeds flexibeler zijn geworden. Het is bijna nooit meer vanzelfsprekend dat mensen 40 jaar voor dezelfde baas werken. Eigenlijk is steeds meer het tegenover gestelde van toepassing: werknemers stippelen zeer doelbewust een pad voor hun carrière voor zichzelf uit en daarbij hoort het vaak wisselen van baan. Ook op de werkvloer zelf is het werk wisselender, de tijd dat mensen in hun eigen kantoortje zaten en daar zich vooral bezig hielden met hun eigen werkzaamheden, is voorbij. Er wordt dagelijks veel overlegd, in en uit kantoor gelopen, samengewerkt en gebrainstormd. Moderne gebouwen hebben daardoor tegenwoordig veel open ruimtes, flexwerkplekken en dergelijke. Human Office heeft hiervoor de oplossing namelijk; akoestieke panelen voor op kantoor

Wat wordt door een slechte akoestiek veroorzaakt? 

Sommige werknemers kunnen erg veel last hebben van deze geluidservaring en akoestiek. Want wat als net even dat belangrijke telefoontje gepleegd moet worden? Of een taak waarbij de werknemer zich echt even moet concentreren? Dan is het natuurlijk zeer storend en ineffectief als naast die werknemer net een mindmap door 5 collega’s gemaakt wordt. Ook kan een slechte akoestieke werkplek de oorzaak zijn voor hoofdpijn en/ of stress. Logischerwijs is het verstandig kantoorpanden hierop aan te passen, dit gebeurt op een manier dat de geluidsdemping en akoestiek verbeterd worden. 

Manieren om een akoestieke werkplek te creëren 

Er zijn momenteel verschillende manieren om werkplekken meer akoestisch te maken. Een belangrijk onderdeel om mee te beginnen is de vloer, door het rondlopen van medewerkers kan een slechte vloer zorgen voor veel hinderlijk geluid. Een goed absorberend plafond is een tweede manier om een betere akoestieke werkplek te creëren, een akoestiek systeemplafond heeft bijvoorbeeld een uitstekende absorptie. Raambekleding zorgt niet alleen voor meer sfeer in de ruimte, maar ook voor geluidsdemping. De oplossing kan hem hier al zitten in mooie, dikke gordijnen. Dan is ook het meubilair een belangrijke factor van de geluidshinder, het soort materiaal van de kasten is van invloed, of er scheidingswanden met geluidsabsorptie zijn aangebracht en of er vergaderunits zijn aangebracht. 

De akoestieke werkplek in de praktijk 

Het is aan te raden om te beginnen met een nagalmmeting, naar aanleiding van die uitslag kan goed advies gegeven worden over hoeveel extra absorptie nodig is. Daarna kan aan de slag gegaan worden met de hierboven genoemde punten. Veel bedrijven lopen natuurlijk tegen dezelfde zaken aan, dus er is momenteel genoeg keuze in het akoestisch maken van de werkplaats. Zo zijn er concentratiewerkplekken beschikbaar, maar ook vergaderunits, akoestische banken en belcellen. Fluistercabines zijn een nieuwe ontwikkeling die ook zeer goed aanslaan. Vaak verkrijgbaar in veel kleuren, dus het vrolijkt het kantoor ook nog behoorlijk op, een win-win situatie!

https://www.humanoffice.nl

Uw koeltransport goed geregeld

Heeft u betrouwbaar transport nodig voor het vervoeren van uw diepvriesproducten? Dan kan Frigo Group u hiermee helpen. Wij regelen alle logistiek tot in de puntjes, zodat uw producten op tijd op de juiste bestemming aankomen. In 1973 is Frigo Group begonnen met een vrieshuis, voor de opslag van voedingswaren. Inmiddels beschikken we over twee grote vrieshuizen in Nederland, waar plek is voor 65.000 pallets. U kunt dus bij ons terecht voor zowel het koeltransport als de opslag van uw producten. Wij nemen u het gehele proces uit handen, zodat u zich kunt concentreren op andere belangrijke zaken.

Frigo Group

Frigo Group is een professionele partner die maatwerk levert als het gaat om het opslaan en distribueren van diepvries producten. Wij werken met zowel kleine als grote bedrijven. U zit bij ons niet vast aan een minimum aantal pallets en we gaan altijd met u op zoek naar een passende oplossing. Frigo Group werkt graag efficiënt en houdt rekening met het milieu. Zo bundelen wij goederenstromen van meerdere klanten, zodat er geen half lege vrachtwagens rondrijden. Dit maakt ook het transport voordeliger.

Binnen en buitenland

Frigo Group verzorgt het koel- en vriestransport van uw goederen in binnen en buitenland. Wij hebben hiervoor onze eigen vrachtwagens en ook onze eigen chauffeurs. Op deze manier weten we zeker dat de communicatie effectief verloopt en dat alles goed op elkaar wordt afgestemd. Voor het transport naar Spaanstalige landen hebben we zelfs chauffeurs in diens die de Spaanse taal beheersen, zodat nooit onduidelijkheid ontstaat.

Vrieshuizen

Ook in onze vrieshuizen wordt er alles aan gedaan om het overzicht te behouden. Door middel van modern technologie, zoals een Warehouse Management Systeem, worden uw producten constant in de gaten gehouden. Eventuele temperatuurschommelingen worden direct gesignaleerd en verholpen, zodat de kwaliteit van uw producten hoog blijft.

http://www.frigogroup.com/