Categorie: Dienstverlening

Schoonmaakbedrijf in Heiloo voor uw succes

Schoonmaakbedrijf in Heiloo voor uw succes

Wanneer u denkt aan hygiëne, denkt u direct aan het unieke schoonmaakbedrijf in Heiloo. Wanneer u iemand ontmoet is vaak een van de eerste dingen die opvalt de hygiëne. Daarop beoordeel je iemand al best snel, zonder dat dat per se de bedoeling is. Dat is ook zo met uw kantoor. Uw kantoor kan wel heel mooi zijn, maar wanneer hij totaal niet hygiënisch is komen er ook niet graag mensen. Het schoonmaakbedrijf in Heiloo zorgt ervoor dat uw kantoor weer helemaal spik en span zal zijn. Zo maakt u een nog betere indruk op uw klanten. Naast dat u uw klanten tevreden stelt, stelt u ook uw werknemers tevreden. Die zijn immers net zo belangrijk. Natuurlijk heeft u geen tijd om dat allemaal zelf te gaan doen, u heeft namelijk belangrijkere dingen te doen omtrent uw bedrijf en privé leven. Daarom is het een super goed idee om het schoonmaakbedrijf in Heiloo in te schakelen.   

Wat kunt u van het schoonmaakbedrijf in Heiloo verwachten

Het enige wat wij van u verwachten is een plan van aanpak, voor de rest kunt u rustig achterover zitten. Wij doen voor de rest het werk, onze schoonmakers behoren nu immers tot uw team. Wanneer een schoonmaker van ons ziek is of vakantie heeft zorgen wij uiteraard voor vervangen. Daarnaast weten de medewerkers van het schoonmaakbedrijf in Heiloo ook wat er van hen verwacht wordt. Het werkschema die aan de hand van uw wensen gemaakt is wordt gehanteerd voor onze schoonmakers. Zo zal het altijd volgens plan gaan. Met u wordt een tijd afgesproken van wanneer tot wanneer we de boel eens gaan verfrissen. Al hebben we tijd over die dag, dan nemen we gewoon wat extra’s mee. Zo zijn wij dan ook wel weer, geen kinderachtig gedoe hier.



Kies voor het meest complete schoonmaakbedrijf van Roosendaal

Kies voor het meest complete schoonmaakbedrijf van Roosendaal

Hofkens HIG is al jarenlang actief als schoonmaakbedrijf. Inmiddels voeren honderden professionele Allesreiniger schoonmaakwerkzaamheden uit voor bedrijven door heel Nederland in verschillende branches. Met Hofkens HIG hoeft u zich geen zorgen te maken over vieze bedrijfspanden. Wij nemen al uw schoonmaakwerkzaamheden uit handen. Wat zijn de voordelen van schoonmaakbedrijf Hofkens HIG? 

Gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Roosendaal en Breda

Zoekt u een  bedrijf die uw regulier schoonmaak uit handen neemt? Hofkens HIG verzorgt u reguliere schoonmaak in Roosendaal of reguliere schoonmaak in Breda. Wij hebben al meer dan 57 jaar ervaring met diverse schoonmaakwerkzaamheden voor diverse sectoren. Bij ons kun je terecht voor zowel dagelijkse schoonmaak of periodieke schoonmaak. Voor elk bedrijf is er een gepaste oplossing. Geen schoonmaak omgeving is voor ons te gek. Onze Allesreinigers pakken alles met beide handen aan. Ze werken alleen met de beste materialen. Geen een schoonmaakklus is te vies voor ons. Wij krijgen zelfs de hardnekkigste vlekken schoon. Bij ons kunt u kiezen uit verschillende diensten aan, zoals:
• Schoonmaakonderhoud
• Glasbewassing
• Rioolservice
• Gevelreiniging en terreinwerkzaamheden
• Voedingsindustrie
• 24/7 riool- en calamiteitenservice
U kunt ervoor kiezen om slecht één dienst af te nemen of meerdere. Deze moeten aansluiten op uw wensen en behoefte. Hier passen wij onze werkzaamheden op af. Voor iedere schoonmaakklus is er een geschikte oplossing. Bij Hofkens HIG kunt u terecht voor al uw schoonmaakwerkzaamheden. Wij zijn uw partij voor al uw schoonmaakproblemen en nemen dit graag uit handen. 

Waarom moet u kiezen voor Hofkens HIG?

Met Hofkens HIG bent u verzekerd van een schone werkomgeving. Hofkens HIG staat voor kwaliteit en veiligheid. Deze kernwaarden zijn terug te vinden in onze Allesreinigers. Zij beschikken over de nodige kennis in het schoonmaken in diverse omgevingen en zijn goed opgeleid. Bij ons staat de hygiëne voorop. De Allesreinigers werken zorgvuldig en maken alles spik en span. Hofkens HIG beschikt over verschillende certificaten, zoals ISO 9001, ISO 14001, SSVV en VCA**. 

In welke werkomgevingen is Hofkens HIG actief?

Op zoek naar reguliere schoonmaak in Roosendaal? Of reguliere schoonmaak in Breda? Dan zit u bij Hofkens HIG goed. Reguliere schoonmaak is een van onze belangrijkste diensten die wij aanbieden. Wij zorgen ervoor dat uw bedrijfspand er uitstekend uitziet. Een schoon bedrijfspand is het visitekaartje van uw bedrijf. U wilt toch ook een goede eerste indruk maken bij uw klanten? Met Hofkens HIG hoeft u nooit meer bang te zijn voor vieze bedrijfsruimtes. Wij nemen de schoonmaaktaken uit handen. Wij werken voor bedrijven uit verschillende branches waaronder onderwijs-, zorginstellingen en kantoorpanden. Hierdoor is ons klantenbestand is zeer divers en hebben we ervaring met het schoonmaken in verschillende werkomgevingen. Zo hebben ze ervaring in het schoonmaken van zwembaden, sporthallen en trappenhuizen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. We kijken graag samen wat uw wensen en behoeftes zijn. Zo maken we voor u een speciaal schoonmaakprogramma die het beste bij u past.

Met Hofkens HIG heeft u alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak. Wij voeren niet alleen diensten uit als schoonmaakbedrijf in Roosendaal, maar ook als schoonmaakbedrijf in Breda. Bent u nieuwsgierig naar ons geworden? Wilt u meer informatie weten over al onze diensten? Neem dan contact met ons op.

https://hofkenshig.nl
Heb je slotenmaker nodig? Zoek er altijd een van te voren uit

Heb je slotenmaker nodig? Zoek er altijd een van te voren uit

Het kan heel frustrerend zijn als je opeens een slotenmaker Den Haag nodig hebt omdat je buitengesloten bent. Ik heb dit zelf meegemaakt vorige week en het was een stressvolle ervaring om het minst te zeggen. De stress begon al toen ik de eerste slotenmaker belde.

Slotenmaker bellen

Toen ik voor de deur stond kon ik mijn sleutels nergens vinden en na mijn stappen nagelopen te hebben om te kijken of ze ergens waren gevallen, besloot ik om een slotenmaker Den Haag te bellen. Op de iPhone in Google gezocht naar slotenmaker Den Haag en meteen de eerste nummer gebeld.

  • Eerste gesprek ging zo: Nadat de slotenmaker opnam met alleen een hallo, vertelde ik wat er aan de hand was. Mij werd er toen verteld dat die er binnen een uur er kon zijn en wilde mijn adres weten, maar voordat ik mijn adres opgaf vroeg ik wat het ging kosten en hier werd het een beetje raar. Voorrijkosten zouden 60 euro kosten en wanneer die het slot had gezien kon die pas zeggen hoeveel dat ging kosten. Het zou me dus al 60 euro kosten alleen al omdat die langskwam en toen ik om een schatting vroeg kwam die na een lange tijd met een bedrag van 150 euro, maar dit zou kunnen oplopen zei die er achteraan.

Ik besloot om op te hangen en een andere slotenmaker te bellen, want ik vond het gesprek maar vreemd.

  • Bij de tweede slotenmaker die ik belde werd er heel professioneel opgenomen en ik werd in de wacht gezet, geen probleem. Hier had ik al meer vertrouwen in maar vroeg wel naar de kosten. Het zou 75 euro kosten voor de voorrijkosten en nog een 80 euro voor het open maken van de deur. Vond dit nogal duur en vroeg of het bij alle slotenmakers in Den Haag zoveel kost? Het antwoord was dat ze een van de goedkoopste zijn en het bedrag van totaal 155 euro wel kan oplopen als de slotenmaker de deur niet open kan flipperen. Hoe hoog kan het nog oplopen? 175 tot 225 was het antwoord. Dus totaal zou het een bedrag van rond de 400 euro kunnen worden.

Ik vond het natuurlijk te gek voor woorden en besloot een andere slotenmaker Den Haag te proberen, maar kreeg steeds dezelfde antwoorden en sommige bedrijven wouden niet eens een schatting maken van de prijs. Wat iedere bedrijf wel aangaf waren de voorrijkosten. Ik besloot dat het niet anders kon dan met een van deze slotenmakers in zee te gaan, want de prijzen waren nou eenmaal zo hoog en ik stond al te lang in de kou buiten.

Laatste gesprek.

  • De 5de of 6de slotenmaker Den Haag die ik belde, vertelde ik meteen dat ik buitengesloten was en vroeg wat de kosten waren voor het open maken van de deur. De slotenmaker vroeg of de deur op slot was gedraaid en dit was niet zo. Toen zei die meteen 75 euro, waarna ik natuurlijk vroeg wat de kosten waren voor het openen van de deur en niet alleen de voorrijkosten. Toen moest die lachen en zei die dat de totaalkosten 75 euro zouden zijn, dus geen voorrijkosten. Natuurlijk heb ik toen mijn adres doorgegeven.

Zo een twintig minuten later was die er en er werd inderdaad alleen maar 75 euro in rekening gebracht. Hiervoor kreeg ik een opdracht bon en de factuur zou later per post komen. Eenmaal binnen kon ik opgelucht adem halen.

Nummer van deze slotenmaker Den Haag heb ik natuurlijk opgeslagen en zijn gegevens vind je door op de onderstaande link te klikken.

https://deslotenmakerdenhaag.nl/

Achter slot en grendel

Achter slot en grendel

ACHTER SLOT EN GRENDEL

De definitie van slotenmaken volgens De Dikke Van Dale is: het handwerk of ambacht des slotenmakers.

Wat voor slot in welke situatie?

Maakt het iets uit of je met een gezin in een rijtjeshuis woont of alleen in een appartement? Misschien toch verrassender dan je denkt…ja het kan uitmaken wat voor soort slot je kiest. Hoezo?? Een relevante vraag. Een appartement is alleen te bereiken via de voordeur. Het slot op de voordeur moet dus voorrang krijgen op bijvoorbeeld de balkondeur. Voor de balkondeur kun je dus ook een slot kiezen dat alleen van binnen open te maken is. En hoe zit het dan met een rijtjeshuis? Natuurlijk kom je dan weleens binnen via de achterdeur. Heb je een lekkere, stevige schutting geplaatst, dan kan je kiezen voor een goedkoper slot op je achterdeur. Maar staat die er niet dan moeten op beide deuren goede, veilige sloten komen. Woon je met een gezin dan kun je zelfs nog kiezen voor slimme sloten. Slimme sloten??? Kan een slot ook al slim zijn? Jazeker… daarmee kan je in de gaten houden hoe laat je kinderen precies thuiskomen…zo weet je zeker dat ze niet in twee sloten tegelijk lopen.
Sloten vervangen 

Keuzes….keuzes….ook bij het vervangen van je sloten. Je kunt er voor kiezen om hetzelfde slot op alle deuren te laten plaatsen. Het voordeel: je hebt maar één sleutel nodig. Dus geen zware sleutelbossen meer. Dan is het wel belangrijk om te kiezen voor kwalitatief goede sloten. Anders zal je huis niet goed beveiligd zijn. Maar wanneer is een slot veilig genoeg? Dat kun je zien aan het SKG keurmerk. Alle moderne sloten worden door dit keurmerk getest op veiligheid. Hoe meer sterren, hoe veiliger het slot. Bij drie sterren of meer weet je zeker dat je sloten de vuurproef kunnen doorstaan.

Risicoanalyse

Risicoanalyse? Ik heb toch goede sloten, dus dan is het toch oké? Natuurlijk zijn de sloten een belangrijk onderdeel, maar helaas is een goed slot alleen niet meer genoeg om inbrekers tegen te houden. Woon je lekker vrij of in een rijtjeswoning? Dan is het toch verstandig om te denken aan extra beveiligingsmiddelen. Maar wat dan? Bijvoorbeeld een beveiligingscamera of een bewegingssensor. Deze kun je op een centraal alarmsysteem aansluiten. Een alarm zal de indringer niet erg waarderen. Die maakt liever geen slapende honden wakker.

Het is wel duidelijk. Slotenmaken is een vak waar je niet te licht over moet denken, een echt ambacht dus om ook maar te sluiten met de definitie van De Dikke Van Dale.
Kortom een goed begin is het halve werk en dan zit je in ieder geval veilig achter slot en grendel!

https://deslotenmaker.com/
Tips om tijd te besparen met je boekhouding

Tips om tijd te besparen met je boekhouding

Tips om tijd te besparen met je boekhouding

Er zijn weinig ondernemers die blij zijn met de boekhouding die komt kijken bij het starten van een eigen bedrijf. Dat komt doordat er veel tijd in gaat zitten. Tijd die afleidt van waar jou het als ondernemer om te doen is: het laten slagen van je bedrijf. Gelukkig ontstaan er steeds meer oplossingen voor dit probleem. Door de administratie te stroomlijnen kun je veel tijdwinst boeken waardoor je je op belangrijker zaken kunt richten. In dit blog geven we een aantal tips om tijdwinst te boeken met je boekhouding.

 

Maak een overzichtelijke administratie

Om in het begin het overzicht te krijgen op je boekhouding is het verstandig om een heldere administratie in te richten. Het handigst is om alle administratieve handelingen in een systeem te verwerken (liefst niet in Excel), en dit geregeld te doen om jezelf tijd en moeite besparen. Je kunt ook kiezen voor online boekhouden. Er zijn tegenwoordig meerdere systemen en apps beschikbaar waarmee je zelf je boekhouding kunt bijhouden.

 

Maak een duidelijke planning

Ruim een deel van je tijd in om de administratie bij te houden. Doe dit bijvoorbeeld op wekelijkse basis. Laat alle andere taken, zoals het communiceren met klanten en leveranciers, even rusten en richt je volledig op de administratieve processen. Als je hiervoor een vast dagdeel inruimt weet je zeker dat het er niet bij inschiet en houd je het overzicht over je boekhouding.

 

Maak gebruik van een expert

Door een boekhouder in de arm te nemen kun je veel tijd besparen. Je kunt er maandelijks terecht met je bonnen en facturen die hij of zij dan netjes in het administratieve systeem verwerkt. Zo heb jij er geen omkijken naar. Nog makkelijker is het als je boekhouder de administratieve processen heeft gedigitaliseerd. Je stuurt dan gewoon je facturen door naar de specialist die ze in de admisiotarie verwerkt. Overigens betekent het uitbesteden aan een boekhouder niet dat er geen werk voor jou overblijft. Je blijft zelf verantwoordelijk voor het opstellen van facturen en andere administratieve handelingen.

 

Stel de administratie niet uit

Als ondernemer kan het verleidelijk zijn om door de drukte je administratie op de lange baan te schuiven. Dit levert op de korte termijn tijdwinst op, maar het nadeel is dat de boekhouding zich opstapelt en op het moment dat je er eindelijk ermee aan de slag gaat, is het werk niet te overzien, en ben je er veel tijd mee kwijt. Neem dus kleine boekhoudkundige taken direct op in de administratie zodat je hoofd leeg is en je weer verder kunt met je bedrijf.

 

Digitaliseer je bedrijfsprocessen

Papieren documenten, facturen en bonnen kosten je een hoop werk. Het loont dus de moeite om je administratie te digitaliseren. Verwerk je facturen daarom zoveel mogelijk elektronisch. Daarnaast kunnen bonnen ook steeds vaker via de mail verzonden worden. Daarnaast kun je papieren bonnen en facturen digitaal verwerken en betalen via een Scan & Herken app op je smartphone. Alle handelingen verlopen via het boekhoudprogramma zodat je het overzicht houdt en de kans op het maken van fouten minimaal is.

Laat een lokale boekhouder je adviseren over het automatiseren van je bedrijfsprocessen.

https://boekhouder-offertes.com/
De Juiste Therapeut Vinden die bij Je Past

De Juiste Therapeut Vinden die bij Je Past

Het zoeken naar de juiste therapeut is net als het zoeken naar de juiste spijkerbroek. Het kan frustrerend en vermoeiend zijn, maar wanneer je uiteindelijk de juiste hebt gevonden, is de ontdekking het meer dan waar. Het maakt niet uit welke behandelingsmethode je therapeut gebruikt, of het nou advies, psychotherapie, expressieve therapie, hypnotherapie of evaluaties is, je moet iemand vinden die je kunt vertrouwen, en iemand waar je je bij op je gemakt voelt om je gevoelens en diepste gedachtes te delen. 

Het is belangrijk om een sterke therapeutische relatie op te bouwen met je therapeut. Soms is de band die je hebt zelfs de belangrijkste factor. Hier zijn enkele voorbeeldvragen die je jezelf kan stellen voordat je echt in behandeling gaat bij een therapeut:

• Begrijpt de therapeut je écht?

• Geeft de therapeut echt om jou en je problemen?

• Accepteert de therapeut je onvoorwaardelijk?

• Luistert de therapeut naar je en geeft hij/zij je de volste aandacht?

• Is de therapeut beoordelend of heeft hij vooroordelen?

• Voel je je comfortabel en veilig bij deze therapeut?

• Kun je eerlijk zijn met de therapeut en geen informatie voor hem/haar achterhouden?

Sociale vaardigheden zijn een must in de psychologie en mentale zorg. Maar je moet ook de achtergrond van de therapeut controleren voordat je je geheimen met hem/haar deelt. Onder staan er enkele belangrijke punten waar je op moet letten:

• Ervaring: Kwalificaties op papier zijn belangrijk, maar ook jaren van ervaring en werk in de praktijk. Zoek naar een therapeut die ervaring heeft met het werken met klanten die dezelfde problemen heeft als die jij hebt. Bijv.: een therapeut die gespecialiseerd is in fobieën zal een groot aantal andere gevallen behandeld hebben en zal je beter bij je fobie kunnen helpen.

• Wees op de hoogte van het behandelplan: Vraag je therapeut wat hij/zij van plan is. Je hebt het recht om het behandelplan te kennen. Meeste therapeuten gebruiken een variëteit aan behandelingsopties die de hele procedure kunnen verlengen.

• Licentie & Kwalificaties: Ga naar een behandelaar met een licentie en een goede reputatie. Het is ook goed wanneer je mond-tot-mond aanbevelingen kunt controleren.

• Vertrouw op je instinct: Volg je buikgevoel. Aan het einde van de dag moet jij je op je gemakt voelen met de therapeut. Wanneer je het idee hebt dat de therapeut niet echt om je geeft of alleen om $$ geeft, beoordeel dan de situatie en doe wat juist is. Niemand zou je ooit moeten forceren om iets te doen dat jij niet wilt. 

Psychologen dienstverlening Tilburg

https://www.depsycholoog.nl/tilburg/
Transformationeel en transactioneel leiderschap

Transformationeel en transactioneel leiderschap

Op het eerste gezicht zijn transformationeel en transactioneel leiderschap vijandig tegenover elkaar. Transactionele leiderschap neigt immers vaak naar het negeren van charisma en de gevoelens van ondergeschikte ten gunste van het houden van deadlines en het zorgen dat quota worden bereikt! Transformationeel leiderschap daarentegen heeft de neiging om een premie te leggen op charisma, motivatie en de relatie tussen leiders en ondergeschikten.

Wat als er een manier was om de twee stijlen van leiderschap bij elkaar te brengen?
De kracht van transactioneel leiderschap is een toewijding aan taken. De leider is ook een goede manager. Ondergeschikten worden altijd herinnerd aan hun taken, de verwachtingen van hen en de consequenties van het bereiken van het missen van de afgesproken doelen. Dit soort taakgericht leiderschap is echter een beetje hard, afhankelijk van de leider aan het roer. Wanneer doelen worden gemist en de voorraden achterblijven, is het erg gemakkelijk voor een leider om uit te halen en het welzijn van de mensen te vergeten.

Transformationeel leiderschap daarentegen heeft de neiging een premie te geven aan relaties en aan de mensen die binnen de organisatie werken. De leider is meestal geliefd bij de ondergeschikten omdat hij populair is, hij wordt bewonderd en de volgelingen voelen dat de leider echt geeft om hun benarde situatie – op het werk en in hun persoonlijke leven. Maar tot in het extreme, kan dit soort leiderschap uit elkaar vallen vanwege teveel begrip en aandacht voor de volgers.

Een goed evenwicht is dan het transformationele transactionele leiderschap waar de leider zorgt voor de volgers en voor de doelen en outputs die ze geacht worden te leveren. In dit geval is er een balans tussen taakoriëntatie en oriëntatie op mensen.
Een andere belangrijke vraag is echter: hoe werk je voor de juiste balans tussen charisma en productiviteit?

Als je overboord gaat met charisma, zullen de volgers van je houden. Ze kunnen je zelfs beschouwen als hun maatje en een goede vriend op de werkvloer. Maar als je te bekend raakt met hen, kunnen de professionele barrières eroderen en zul je het moeilijk hebben om van hen productiviteit te eisen.
Te veel charisma is niet goed. Daarom is balans hard nodig. Als leider moet u uw volgers voldoende kennen om te weten wat voor hen werkt. Zorg er tijdens het proces voor dat ze u manipuleren om uw eisen aan een hogere productiviteit voor hen te verminderen.
Geeft uw organisatie de voorkeur aan transactioneel of transformationeel leiderschap? Dat zou zeker van invloed zijn op uw organisatiecultuur en uw prestaties.

https://www.ivpp.nl/transformationeel-leiderschap/